Okruhy častých supervizních témat
- Zvládání práce s klienty, jejichž chování se jevilo jako iracionální a nepochopitelné a kteří byli doposud zdrojem frustrace.
- Odolávání tlakům a manipulaci za strany klienta, pacienta, ale i kolegů aj.
- Porozumění vlastním reakcím v rámci pracovního kontextu.
- Psychosociální problémy klientů.
- Problémy ve vztahu k rodině klienta.
- Problémy ve vztahu pracovník – klient.
- Problémy ve vztazích mezi kolegyněmi a kolegy v rámci týmu.
Máte stále nejasnosti kolem supervize? Není vám jasné k čemu, a proč by vám supervize mohla být dobrá? Máte o supervizi zájem, ale potřebujete vědět o této metodě víc?
Lze domluvit informační seminář pro pracovníky i vedení organizace, kde poskytnu informace o metodách supervize, způsobu využití, jejím významu pro organizaci i jednotlivce.
Vítám otevřenou diskuzi o všem, v čem máte kolem supervize nejasnosti, pochyby či špatnou zkušenost.

